Prieteni.

Salut!

Nu știu cum să încep, pentru că mi tremură mâinile pe tastatură într-un mod incredibil.

Am plecat! În sfârșit, cei care îmi sunt prieteni știu că mi-am îndeplinit cel mai mare vis al meu din ultimii ani (probabil și cel mai mare din viața mea, de până acum).

Ce să zic? Am cei mai tari prieteni de pe pământ. Nu exagerez! Probabil din cauza faptului că nu sunt mulți, am știut că dacă aveam o problemă care necesita ajutorul lor, niciodată nu eram lasat baltă.

Vă mulțumesc celor care în anii cât am stat aici, m-ați înțeles, m-ați ajutat și când a fost nevoie mi-ați spus unde am greșit.

Sper din toată inima să ne auzim cu bine și promit că o să mai scriu ce prostii fac pe acolo.


Vă iubesc pe toți și vă mulțumesc că sunteți prietenii mei!

P.S. Treaba cu blogul nu trebuia să stea chiar așa, dar în dimineața asta am întâmpinat niște probleme, vă explic eu in zilele următoare.